Subvención concello

O Concello de Oleiros, por acordo da Xunta de Goberno Local, na sesión celebrada o día 30 de novembro de 2016, concedeu ao Judo Club Oleiros, a cantidade de 1.783,12 euros, en concepto de Judo. Escola e participación en competicións”. O que se fai público a efectos de cumprimentar a publicidade da subvención de conformidade coas bases que rixen a convocatoria.
Dita suvbención foí empregada nos gastos federativos do clube e nos desprazamentos para participar nas competicions nas que participou o clube. O longo do ano 2016, destaca a participación no campionato de España infantil e cadete en Madid, con catro judokas Andrea Gaarcía (5ª clasificada) e Ania Montero en infantil e Lucia Rodríguez mais Rubén Couce en lcategoría cadete. Tamén destacar a participación de silvia Lage nos campionatos de España junior e senior nos que conseguiu ser 5ª no campionato de España junior. Tamén estes e outros judokas o clube participaron nás copas de España junior, Cadete e infantil de  Vigo, Avilés e Burgos
A aportación do Concello de Oleiros non acaba aquí, forma parte do seu programa municipal, desde hai mais de 10 anos, a liga de judo Concello de Oleiros, liga que atende as inquedanzas competitivas e formativas nas edades de base, desde benxamins ate cadetes.
O Concello de Oleiros tamén danos o acceso ás instalacions onde habitualmente desenrolamos as clases da Escola de judo, facilidade compartido con aquelas Asociacións vecinais donde se desenrolan as escolas; Dorneda, Perillo.
Tamén, a nosa deportista, Lucía Rodríguez Carballo, recibiu do Concelo de Oleiros una axuda de 400 euros correspondentes a axuda de desplazamentos internacionais ao participar na copa de Europa de Fuengirola e na de Coimbra, formando parte da selección Galega de judo.
Por todo ello, agora que rematou o 2016, agradecer o Concello de Oleiros as suas axudas nun novo ano de éxitos.

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.